Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ…;


Χωρίς φαγητό δεν ζω. Η ανάγκη μου για τροφή είναι βιοτική.
Έχει όμως και κοινωνικές προεκτάσεις. Τρώω από ένστικτο, αλλά όχι μόνο από αυτό. Η τροφή είναι ένα μέσο κοινωνικοποίησης… και ένα υποκατάστατο συναισθηματικής κάλυψης.
Έχω προσέξει ότι όταν δεν είμαι και στα καλύτερά μου, χαλάει η σχέση μου με το φαγητό. Τρώω για να νιώσω καλύτερα, για να γεμίσω το χρόνο μου, πολλές φορές τρώω γιατί κάτι μου φταίει (χωρίς να μπορώ να το εντοπίσω)…
Για να θέλω να αδυνατίσω σημαίνει ότι δε νιώθω καλά μέσα στα ρούχα μου. Ίσως νιώθω ότι δεν ανήκω σε αυτό το σώμα, μπορεί να νιώθω εγκλωβισμένος μέσα σε ένα σώμα το οποίο δεν αναγνωρίζω… και νιώθω ότι αυτό με κρατάει στάσιμο σε διάφορους τομείς της ζωής μου. Ίσως γιατί έχω μάθει να με βλέπω αλλιώς, και τώρα δε με αναγνωρίζω. Κι έχω πάρει την απόφαση ότι πρέπει να κάνω κάτι γι’ αυτό.
Δεν έχω επισκεφθεί ποτέ διαιτολόγο και ούτε σκοπεύω, νομίζω πως είναι τζάμπα λεφτά.. Άλλωστε, μπορώ και μόνος μου…
Αλήθεια… μπορώ;
Θα μπορούσα, γιατί όχι; Άλλωστε, τρώω απ’ όταν γεννήθηκα και αν σκεφτείς ότι είμαι μιας άλφα ηλικίας, έχω εξασκήσει την τέχνη της δίαιτας για κάμποσες δεκαετίες… Κατά μία έννοια, μπορείς να με πεις ειδικό σε θέματα διατροφής!
Όμως, δε με αναγνωρίζω… Είμαι μέσα σε ένα σώμα που δε με ικανοποιεί, και νομίζω πως είμαι υπεύθυνος γι’ αυτό. Η τέχνη που εξασκώ εδώ και τόσα χρόνια με έχει προδώσει. Δεν είμαι σίγουρος εάν φταίω εξ ολοκλήρου ή μερικώς. Σίγουρα μπορώ να αποδώσω ένα καλό μερίδιο ευθύνης στο περιβάλλον μου που δεν είναι και το πιο υποστηρικτικό… ή στα γονίδιά μου που απ’ ότι φαίνεται δεν ήταν και τα καλύτερα.
Τι να κάνουμε όμως; Προχωράω με τα δεδομένα που έχω.
Μπορώ να τα καταφέρω και μόνος μου. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Απλά, υποθέτω, πως όπως συμβαίνει με όλα τα πράγματα που αναγκάζομαι να χειριστώ μόνος μου, θα μου πάρει περισσότερο χρόνο, σίγουρα περισσότερη προσπάθεια, θα πρέπει να ψάξω αρκετά μέχρι να βρω μιαν αλήθεια (ή καλύτερα την αλήθεια που μου ταιριάζει) και ενδεχομένως να κουραστώ και να τα παρατήσω (ή καλύτερα να γυρίσω στην τέχνη της δίαιτας που έχω μάθει για χρόνια.).
Γιατί, όταν εξασκείς μια τέχνη για καιρό, είναι πολύ δύσκολο να την αλλάξεις… ακόμα πιο δύσκολο χωρίς έναν οδηγό.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι μπορείς να αδυνατίσεις!
Και σίγουρα μπορείς να επιλέξεις το σώμα σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου