Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

ΟΥΣΙΑστικός Γάμος. Μέσα σου!



Άλλο Γνώση Άλλο Κατανόηση.
Το να Γνωρίζω κάτι δε σημαίνει ότι Αυτό που γνωρίζω έχει κάποια Επίδραση επάνω μου.
Το να Κατανοώ κάτι, έχει τη Δύναμη να με Αλλάξει.
Υπάρχουν Πολλά που ακούμε κι Όμως δε μας αγγίζουν.
Όταν κάτι με Αγγίζει, όταν αρχίζω να το Νιώθω και να Αντιλαμβάνομαι τη Σημασία του, 
Τότε Αρχίζω να το Κατανοώ. Από εκείνη τη στιγμή και ύστερα, μπορεί Κάτι να γίνει. 
Μέχρι εκείνη τη στιγμή, δεν πάω να κάνω τούμπες, δεν αλλάζει τίποτα!

Η Γνώση είναι η Βάση μας. Χωρίς αυτήν δε μπορούμε να πάμε πουθενά. Εάν θέλουμε το οικοδόμημά μας να είναι σταθερό, θα πρέπει να φτιάξουμε μπετόν αρμέ. Δε μπορούμε να κάνουμε βάση από λάσπη.
Θα πρέπει να κάνουμε έναν Γάμο. Αυτός ο Γάμος δε θα βρίσκεται στα χαρτιά, γι’ αυτό θα είναι μία Ουσιαστική Ένωση. Ένας Ουσιαστικός Δεσμός, Πάνω και Πέρα από Όλες τις Συμβάσεις και τους Καθωσπρεπισμούς.
Θα πρέπει να Παντρέψουμε τη Γνώση με το Βίωμα.
Γνωρίζω Αρχικά.
Βιώνω Μετά. που σημαίνει Εφαρμόζω αυτό που γνωρίζω βάζοντας μέσα Όλες μου τις Αισθήσεις. Αρχίζω να Ζω αυτό που γνωρίζω, με το να το Εφαρμόζω, Παρατηρώντας τις αντιδράσεις μου σε αυτό, με Όλο μου το Είναι, με Όλο μου τον Εαυτό.
Γίνομαι έτσι ο Κουμπάρος στην Ουσιαστική Ένωση της Γνώσης και του Βιώματος. Αυτή η Ένωση θα βγάλει τον Απόγονο που θα ονομαστεί Κατανόηση.
Αυτός ο Απόγονος είναι που έχει την Δύναμη να με Αλλάξει, να με Μεταμορφώσει. Να φέρει τα Πάνω Κάτω.. Ένας Απόγονος άλλωστε το συνηθίζει αυτό.
Μη μένεις στη Γνώση. Προχώρα στο Γάμο.
Μη λες ‘Ναι.. ναι.. ξέρω τι πρέπει να κάνω.. τα έχω ακούσει τόσες και τόσες φορές!’
Προχώρα στο Βίωμα, με Όλες σου τις Αισθήσεις.. Παρατηρώντας Τι κάνεις, Πώς το κάνεις!
Ο Γάμος αυτός δε διαλύεται.. 
Ο Απόγονος που δίνει έχει Τέτοια Δύναμη, που λειτουργεί ως μπετόν αρμέ.
Μη φοβάσαι! Προχώρα!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου