Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Έχεις τη Δύναμη!


Αρχικά, Ξεκαθαρίζω Μέσα μου Τι Θέλω.
1ο Βήμα
Τι Θέλω;
Νιώθω Ελεύθερος/ η να πω Το Οτιδήποτε Θέλω.
Πώς Βλέπω το Σώμα μου στο Θέατρο του Μυαλού μου;
Με Κάθε Λεπτομέρεια.




Ας Ανοίξει η Σκηνή του Θεάτρου Μέσα μου
Κι Ας Ζητήσω το Οτιδήποτε Θέλω.
Προσέχω.


Χρησιμοποιώ Μόνο Θετικές Δηλώσεις.
Δεν λέω τι Δεν θέλω.
Λέω Μόνο αυτά που Θέλω.

Όπου Βάζω την Προσοχή μου, Εκεί πηγαίνει η Ενέργειά μου, και αυτό το Αποτέλεσμα θα πάρω.
Επομένως Προσέχω Τι Δηλώνω.

2ο Βήμα


Φέρνω Αυτή τη Σκηνή που Έχω στο Θέατρο του Μυαλού μου
Στον Παροντικό Χρόνο.

Στο Τώρα.

Το Παρελθόν δεν Υπάρχει. Το Μέλλον Δεν Υπάρχει.
Λέγοντας ‘Υπάρχει’ εννοούμε Κάτι που Διαδραματίζεται αυτή τη στιγμή.
Υπάρχω Μόνο στο Τώρα.


Δεν Υπάρχω στο Παρελθόν ή στο Μέλλον.
Αυτά τα Δύο βρίσκονται στη Σκέψη μου.

Είναι Δημιουργήματα της Σκέψης μου
Και άρα Δεν έχουν Δύναμη.


Έχει Δύναμη Ό, τι Βρίσκεται στο Τώρα.


Άρα,
Ό, τι Θέλω (1ο βήμα)
Το Φέρνω στο Τώρα (2ο βήμα).
Στο Θέατρο του Μυαλού μου το Ζω στο Τώρα.




3ο Βήμα

Γράφω σε μία κόλλα χαρτί
Με Κάθε Λεπτομέρεια
Ό, τι Διαδραματίζεται στο Θέατρο του Μυαλού μου,
Αναφορικά με το Σώμα μου.

Ξεκινάω με την Εξής Φράση.


“Ευχαριστώ Πολύ και Είμαι Ευγνώμων, ΤΩΡΑ που…”
Και συνεχίζω με Ό, τι Θέλω..
Προσέχοντας να χρησιμοποιώ Μόνο Θετικές Δηλώσεις.


Παράδειγμα.
«Ευχαριστώ Πολύ και Είμαι Ευγνώμων Τώρα που
Είμαι Χ κιλά. Δες τι ωραία που μου κάθεται αυτό το Παντελόνι που Τόσο πολύ μου αρέσει! Οι καμπύλες μου κολακεύουν Κάθε σημείο του σώματός μου. Και Νιώθω Πραγματικά Υπέροχα! Είμαι στην Παραλία με Αυτό το μαγιό που πάντα μου άρεσε, στο χρώμα που αγαπάω και στο σχήμα που θέλω.. Πίνω το φραπεδάκι μου στην παραλία και νιώθω τις αχτίνες του ήλιου να αγκαλιάζουν το Υπέροχο Σώμα μου. Ναι, είναι Υπέροχο! Οι γλουτοί μου έχουν Υπέροχο Σχήμα και Τονίζουν τη Θηλυκότητά μου!» …

Αν είσαι άντρας, το αλλάζεις ανάλογα με Αυτά που θέλεις.

Αυτό είναι απλά ένα μικρό παράδειγμα για να έχεις Μία Εικόνα.





Νιώσε Ελεύθερος/ η να Γράψεις Ό, τι μα Ό, τι Θέλεις.


Μη διστάσεις!
Αξίζεις Το Καλύτερο.


Και Αυτό Εδώ Είναι το Πρώτο Βήμα!


Και Ναι, Μπορείς να το Κάνεις.



Υ.Γ. Αυτό Είναι Απαραίτητο να το Κάνω, Αν θέλω να Έχει Διάρκεια το Αποτέλεσμα που θα έχω.
Έχοντας μία εικόνα της Δώρας - Τούλας, Κούλας, βάλε το δικό σουΕδώ και 20 - 30 κλπ Χρόνια ως Ένα άτομο 150 κιλών - για παράδειγμα - Πώς μπορώ να περιμένω, Ακόμα και αν Χάσω 60 κιλά, Αυτά να διατηρηθούν;
Όχι, Εάν δεν Αλλάξω την Εικόνα που έχω Φτιάξει για την Δώρα.. Γι' αυτή την Εικόνα που βέβαια με έχουν βοηθήσει και όλοι οι Γύρω μου.. Γονείς, Δάσκαλοι, Γιατροί και Βάλε.. Όλη η Δομή της Κοινωνίας μου Θέλει να μου βάζει μία ταμπέλα. 
Όσο Κουβαλάω αυτή την Ταμπέλα, Όσο σηκώνω Αυτό το Σταυρό, θα κάνω Κύκλους Γύρω από το Ίδιο Σημείο.

Μπορώ να Κάνω την Ανατροπή.

Για την Ακρίβεια, Μόνο Εγώ, για Μένα, Μπορώ.
Μόνο Εσύ, για Σένα, Μπορείς.

Ακόμα κι αν είσαι 200 κιλά (ή Όσα).
Μπορείς να Ξεκινήσεις από αυτήν εδώ τη στιγμή.       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου