Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Οι Λέξεις και οι Σκέψεις σου, η Φυλακή σου.



Όταν έχω Υπάρξει 100 κιλά για το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου
Κι όταν ύστερα από Κάθε μου Προσπάθεια τα κιλά μου γυρίζουν πίσω 
– σα να τα μαγνητίζω ένα πράμα –
Είναι πολύ Πιθανό, και μάλιστα θα έλεγα ο Κανόνας,
Να δημιουργώ Μία Εικόνα Μέσα μου η οποία έχει σαν Τίτλο: ο/η Χοντρός/ή.
Αυτό που συμβαίνει λοιπόν είναι, με Κάθε μου Προσπάθεια, 
απλά και μόνο να Επιβεβαιώνω αυτό που Εκ των Προτέρων έχω αποφασίσει Μέσα μου.
Αυτό που γίνεται είναι Απλά μία Επικύρωση.


Παράδειγμα για να Καθαρίσω το Ομιχλώδες Τοπίο…


Είμαι 100kg και συνηθίζω να λέω εκφράσεις (Με ή Χωρίς Λέξεις, δεν έχει σημασία) όπως:
-      Για να δούμε τί θα καταφέρω και με αυτή την Προσπάθεια…
-      Μου δίνω άλλη μία, τελευταία, ευκαιρία…
-      Αχ και να τα έχανα…
-      Αχ και να ήμουν 70 κιλά, Πόσο διαφορετική θα ήταν η ζωή μου…
-      Μακάρι να τα χάσω τα Ρημάδια…
-      Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι θα τα χάσω;
-      Κοίτα να δεις που πάλι τα Σκάτωσα…
-      Είμαι Μία Αποτυχία…
-      Τέτοια/ ος που είμαι, καλά να πάθω…

Αν αυτές οι Εκφράσεις έρχονται Συχνά Πυκνά στο μυαλό σου
Θα σου Πρότεινα Τάχιστα, να Σταματήσεις Κάθε Προσπάθεια που κάνεις. Τάχιστα!
Μέχρι να Καθαρίσεις αυτό το Τοπίο Μέσα σου,
Και Μέχρι να Ισιώσουμε τον Τρόπο με τον οποίο Προσεγγίζεις τον Εαυτό σου
Δεν έχει Νόημα να Κάνεις Τίποτα.

Ξεκίνα Από Τώρα, και Πρόσεξε Πολύ Καλά τον Τρόπο με τον Οποίο Απευθύνεσαι στον Εαυτό σου.
Αν αναφέρεσαι σε σένα με το προσωνύμιο Χοντρός
Θα Παραμένεις στο Τρέχον Σωματικό σου Βάρος.
Αν θέλεις Αυτό το Σκηνικό να Αλλάξει
Πρόσεχε Πολύ τις Λέξεις που Χρησιμοποιείς (και τις Σκέψεις που Κάνεις)
Γιατί Αυτές γίνονται η Φυλακή σου.
Ξεκίνα Από Τώρα.
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου