Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Γίνε λίγο πιο σκληρή μαζί μου!




Σε θέλω λίγο πιο σκληρή! Για να κάνω το πρόγραμμα ‘Θέλω το Βούρδουλά μου’!
Μάλωνέ με όταν δεν τα κάνω σωστά! Φώναξέ μου λίγο.
Πρέπει να έχω κάποιον πάνω απ’ το κεφάλι μου για να τα χάσω τα ρημάδια!
Ναι. Θέλω το βούρδουλα, τον εξουσιαστή, Αυτόν που θα με βάλει στον Ίσιο Δρόμο.. με το Ζόρι.. Γιατί Αλλιώς Δε Μπορώ.
Πρέπει να έχω Κάποιον να με φοβερίζει για να το κάνω.
‘Αύριο έχω ραντεβού με το διαιτολόγο μου και γι’ αυτό πρέπει να προσέξω τι θα φάω.. Αλλιώς μπορεί να τα ακούσω, θα βγάλει το βούρδουλα και θα με αρχίσει, οπότε πρέπει να προσέξω’.
Πραγματικός βούρδουλας μπορεί να μην υπάρχει, αλλά ευελπιστείς ότι θα βγει ο Νοερός Βούρδουλας, Το να σε κάνει να νιώσεις Άσχημα γι’ αυτό που έκανες.. που χάλασες τη διατροφή κι έτσι να μην το ξανακάνεις!
Νομίζεις πως Έτσι Δουλεύει. Θέλεις να κάνουμε ένα Role-play.
Εγώ ο εξουσιαστής κι εσύ ο εξουσιαζόμενος.
Δεν παίζω παιχνίδια.
Δεν είναι ότι δεν θα χάσεις τα κιλά, θα τα χάσεις.. μπορεί και γρήγορα!
Το παιχνίδι το κερδίζεις.. Αλλά δεν έχει νόημα.. Δεν έχει διάρκεια.

Έχουμε μάθει να παίζουμε ρόλους. Όλη μας η ζωή είναι ένας ρόλος. Μας είναι πιο εύκολο να αλληλεπιδρούμε μεταξύ μας έτσι..
Η μάσκα μας προστατεύει, ή τουλάχιστον έτσι νομίζουμε..

Όσο παίζω έναν ρόλο, όσο φοράω μια μάσκα, θα ανακυκλώνω το πρόβλημα.
Για να το λύσω θα πρέπει να σταματήσω το Role Play και να αρχίσω να Ζω. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου