Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Ποιό το Ουσιαστικό Νόημα της Λιπομέτρησης;

Μέρος της Παρακολούθησης αποτελεί και η Λιπομέτρηση.
Είναι κάτι που ανέκαθεν ανέβαζε το κασέ των διαιτολόγων.
Αυτό που λέμε Πουλάει! Αλλά έχουμε σκεφτεί ποτέ το πραγματικό της Νόημα;

Ένα Κοινό Πρόβλημα σε πολλούς ανθρώπους, είτε έχουν θέμα με τα κιλά τους είτε όχι, είναι η Διαταραγμένη Αντίληψη του Σώματος.
Τι σημαίνει αυτό. Μπορεί να είμαι 50 κιλά και να νιώθω 80. Μπορεί να χάσω 2 κιλά και να νιώθω πάλι 80.
Μπορεί να είμαι 100 κιλά και να μην έχω αίσθηση του σώματός μου. Μπορεί να χάσω 5 κιλά και πάλι να μην αντιλαμβάνομαι τίποτα. Μπορεί να χάσω άλλα 5 και πάλι να είμαι στα ίδια.
Προσωπικά, ως άτομο που έχω θέμα με το βάρος μου, σε τί μου χρησιμεύει η λιπομέτρηση; Σε τί με βοηθάει; Πού με ωφελεί;

Όταν χάνω 3 κιλά, κι ενώ ΔΕΝ ΤΟ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ, το λέει η λιπομέτρηση, μου αναπτερώνεται το ηθικό. Λέω, ΩΠΑ, κάτι έγινε. Παίρνω τα πάνω μου και συνεχίζω.
Το τι θα πει όμως η λιπομέτρηση δεν έχει καμία σχέση με την Πραγματικότητα.
Η Πραγματικότητα είναι η Δική σου Αίσθηση, Αντίληψη της Πραγματικότητας.
Είναι το πως ΕΣΥ νιώθεις, αισθάνεσαι, αντιλαμβάνεσαι το Σώμα σου.
Το αν έχεις χάσει 3 κιλά, ΔΕΝ είναι Πραγματικότητα για ΣΕΝΑ αν δεν το αισθάνεσαι.
Το πως Αισθάνομαι το Σώμα μου, το πως Νιώθω στα ρούχα μου, δε σχετίζεται με τις μετρήσεις.
Είναι η Βιωμένη μου Αίσθηση, που έχει ένα πολύπλοκο υπόβαθρο...

Η Λιπομέτρηση Πουλάει... για τον απλούστατο λόγο ότι
Έχουμε Χάσει την Επαφή με το Σώμα μας.
Και γι' αυτό χρειαζόμαστε Κάτι Έξω από εμάς για να μας Δείξει Τί γίνεται Μέσα μας!

- Αγόμαστε και Φερόμαστε;
- Κάπως έτσι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου