Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Μέσα σου!





 


Θα πρέπει ΜΕΣΑ ΜΟΥ να δημιουργήσω μία άγκυρα,
Να έχω ένα σημείο στο οποίο θα αράζω το καράβι μου.
Πρέπει να δημιουργήσω αυτό το σημείο,
Διαφορετικά θα είμαι ένα καράβι που πλέει
Ανάλογα με τον άνεμο,

 
Και θα καταλήγω έτσι σε μέρη,
Που μπορεί ποτέ να μην ήθελα να βρεθώ.

Αυτή η άγκυρα ΜΕΣΑ ΜΟΥ
 
Θα πρέπει να είναι σε ένα λιμάνι απάνεμο.
Το καράβι μου θα εξακολουθεί να έχει
Τη δυνατότητα να πλεύσει
Όταν κι εφόσον κρίνω ότι αυτό θα χρειαστεί να γίνει.
Και μάλιστα θα μπορεί να πλεύσει
Πολύ πιο αποτελεσματικά..
Μιας και δεν θα καταναλώνω πλέον
Τα καύσιμα του καραβιού μου έτσι αλόγιστα..
Δημιουργώ μια άγκυρα ΜΕΣΑ ΜΟΥ
Δεν ψάχνω την άγκυρα τριγύρω
Σε κανέναν φίλο, σε κανέναν άλλον
Ο οποιοσδήποτε άλλος μπορεί να με οδηγήσει
Μπορεί να με κατευθύνει… και να μου παρασταθεί
Είναι όμως τα δικά μου χέρια που θα ρίξουν την άγκυρα.
Μέσα μου
Μέσα σου
δώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου