Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Λοιπόν Κούλα...

(απευθύνεται σε άτομα που παλεύουν χρόνια με τα κιλά τους)


- Πώς σε λένε;
...Έστω ότι σε λένε Κούλα (βάλε εδώ το δικό σου όνομα)... γιατί δε με βλέπω να παίρνω απάντηση...
- Λοιπόν Κούλα, θα κάνεις το εξής, ενδεχομένως κουλό... αλλά σίγουρα πολύ ισχυρό!
Φαντάσου, ότι είμαστε δίπλα δίπλα. Ωραία. Πόσα άτομα βλέπεις?
....
Υποθέτω πως μου απαντάς δύο... εσύ η Κούλα κι εγώ η Δώρα.
Ωραία. Μπορείς να αρχίσεις να βλέπεις τρία άτομα;
...


Παρακαλώ; Είσαι τρελή; Ή θέλεις να με αποτρελάνεις; Καλά λέω γω πως πρέπει να κόψω τις κακές συναστροφές!
μου φαίνεται πως αυτή θα είναι η απάντησή σου...
Περίμενε λιγάκι... Άκουσέ με και τις κόβεις μετά.. δώσε μου δυο λεπτά.
Να απλοποιήσω λίγο το παράδειγμα.
Φαντάσου ότι είσαι μόνη σου σ' έναν χώρο. Υπάρχει λοιπόν ο χώρος (στον οποίο βρίσκεσαι) και υπάρχει και η Κούλα (μέσα σ αυτόν τον χώρο).
Αυτό που μας απασχολεί στην περίπτωσή μας είναι το βάρος, συγκεκριμένα τα κιλά της Κούλας.
Αν μπω στο σκηνικό σου, στον χώρο που βρίσκεσαι μόνη, εσύ η Κούλα, και σε ρωτήσω
-Τίνος είναι τα κιλά?
τί μου απαντάς?
Δικά μου? Λες, τα κιλά αυτά είναι ΔΙΚΑ ΜΟΥ?
ΠΡΟΣΕΞΕ. Είναι πολύ σημαντικό. Ξαναλέω, μπορεί να σου ακούγεται Κουλό,
ΑΛΛΑ έχει ΔΥΝΑΜΗ. Και δεν πρόκειται να την δεις, αν δεν το δοκιμάσεις.
(αν απορρίψεις οποιονδήποτε άνθρωπο, δεν θα πάρεις τη μοναδικότητά του από κανέναν άλλον... το ίδιο ισχύει και γι αυτά που λέμε).
Δοκίμασε να πεις:
Τα κιλά αυτά είναι της Κούλας. Τα 40 κιλά παραπάνω, τα 40 κιλά που βαραίνουν εξτρα, είναι ένα κομμάτι αυτής της Κούλας. Και πρόσεξε: Πες, εγώ, δεν είμαι αυτά τα 40 κιλά. Δεν είμαι αυτό το παραπανίσιο βάρος. Δες τον Εαυτό σου σαν κάτι πιο μέσα από αυτή την επίστρωση των 40 κιλών.
Επομένως. ΔΕΣ!
Τα κιλά είναι της Κούλας. Είναι μέρος όλου του πακέτου που αποτελεί αυτήν την Κούλα. Δεν είναι Εσύ. Τα κιλά μπορεί να σου 'ανήκουν' με την έννοια ότι συμπορεύεστε... με την έννοια ότι Εσύ τα κουβαλάς... Αλλά Απλά τα κουβαλάς.
Όταν νιώθεις ότι Εσύ και τα Κιλά σου είστε Ένα και Το αυτό
ΛΥΠΑΜΑΙ
Δεν θα υπάρξει Αλλαγή.
Η Αλλαγή
Η ουσιαστική Αλλαγή θα έρθει
ΜΟΛΙΣ δεις τον Εαυτό σου ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ από τα Κιλά σου.
Τώρα... μπορείς να κόψεις τις κακές συναναστροφές...
σ' ευχαριστώ
δώρα
  
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου