Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

Κάνοντας χώρο για την αλλαγή, για το καινούργιο...

Έχουμε γεμίσει τις ζωές μας με πράγματα. Καταναλωτισμός, το να ζούμε για να αγοράζουμε. Το motto αυτής της εποχής μοιάζει να είναι "Είσαι αυτά που έχεις", ένα μότο που αρχίζει να ξεθωριάζει, και παρ' όλ' αυτά μας είναι δύσκολο να το αφήσουμε πίσω. Όπως μας είναι δύσκολο να αφήσουμε και τα αποκτήματά μας. Γενικά, πόσο εύκολο είναι να αφήσουμε κάτι;


Το πράγμα είναι σύνθετο. Όλα αυτά που Έχω, είναι Δικά μου, είναι εγώ. Πόσο δύσκολο μου είναι να τα αφήσω, είναι ενδεικτικό του πόσο πιασμένη είμαι στις αρπαγές αυτού του εγώ. Οι συνήθειές μου είναι εγώ. Θεωρούμε ότι τα πράγματα μας ανήκουν, είναι αυτό το περιβόητο αίσθημα της ιδιοκτησίας. Το σώμα μου είναι εγώ. Η ζωή μου είναι εγώ. Έχουμε πάει το πράγμα τόσο μακριά.
Όλα αυτά τα έχουμε κάνει δικά μας. Έχουμε κολλήσει σε αυτά, και πονάμε μην τυχόν και τα χάσουμε.
Λέω, για παράδειγμα, πως θέλω να χάσω τα κιλά μου. Είναι τα κιλά Μου. Και θέλω να τα χάσω.
Στο βαθμό, όμως, που έχω ένα ισχυρό αίσθημα ιδιοκτησίας, που δυσκολεύομαι να αφήνω τα αποκτήματά μου, πόσο εύκολο μου είναι άραγε να χάσω τα κιλά Μου;
Περπατάμε τη ζωή φορτωμένοι με διάφορα. Κουραζόμαστε από το βάρος όλων των πραγμάτων που έχουμε μαζέψει κι όμως αδυνατούμε να τα αποχωριστούμε.

Θέλεις να χάσεις βάρος; Ξεκίνα να αποχωρίζεσαι λίγο λίγο τα πράγματα που έχεις μαζέψει τόσα χρόνια, και απέφυγε από το να αγοράζεις καινούργια.


  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου