Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Hello!!! Μήπως ξεχάσαμε Κάποιον?

Θέλω να χάσω 15 κιλά. Ζυγίζω 75 και θέλω να πάω στα 60. Έχω ύψος 1,70 (έστω) και οι συστάσεις μου λένε πως χρειάζεται να πάω στα 60 κιλά για να λειτουργεί το σώμα μου φυσιολογικά - δείκτες υγείας, ορμονική ισορροπία, καρδιοαναπνευστικό σύστημα, κλπ.
Υπάρχει Κάτι εδώ που να μην κάθεται καλά; Λέω πως θέλω να χάσω 15 κιλά.
Εσύ σα διαιτολόγος που θα μου κάνεις τη λιπομέτρηση, μπορεί να μου πεις πως δεν έχω 15 κιλά λίπους για να χάσω, αλλά μπορώ να χάσω 13 κιλά.
13 κιλά! Ακόμα καλύτερα, θα πω εγώ.
Με βάση λοιπόν και τη σύσταση του διαιτολόγου, μπορώ με σιγουριά να πω πως θέλω να χάσω 13 κιλά. Έχω και το Επιστημονικό Back up.
Μήπως υπάρχει Κάποιος που μένει Εκτός παιχνιδιού; Μήπως Κάποιος δεν ερωτάται;

Όχι, θα μου πεις. Τόσο εγώ (που είμαι το Ενδιαφερόμενο Πρόσωπο) όσο και το Επιστημονικό Back up συνεφώνησαν. Είμαστε όλοι μέσα στο παιχνίδι.
Να το αμφισβητήσουμε αυτό για την ώρα...
Όλοι Δεν είμαστε μέσα στο παιχνίδι. Υπάρχει ένας Βασικός Ενδιαφερόμενος, που σταθερά Παραγκωνίζεται και μάλλον τον Αγνοήσαμε γι' άλλη μια φορά.
Αλήθεια, θα μου πεις, έχεις φανταστικό φίλο; Δεν πέρασε αυτή η ηλικία για σένα;
Φανταστικό φίλο... Όχι, όχι φανταστικό. Πραγματικό, πολύ πραγματικό.
Πολύ πιο πραγματικό από αυτόν που λέει πως Θέλω να χάσω 13 κιλά. Ίσως πιο πραγματικό κι από το Επιστημονικό σου Back up.
Μη με κρατάς σε αναμονή. Με τρομάζεις και δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω μαζί σου. Πες μου. Ποιός είναι;
Αγαπητέ/ ή, Είναι το Σώμα σου. "Αυτός" είναι.
Το Σώμα μου;
Έχουμε μάθει να Αποφασίζουμε Εμείς (δηλαδή το μυαλό μας, αυτό που νομίζουμε πως είμαστε) για το Τι χρειάζεται το Σώμα μας. Μιλάμε Εμείς για το Σώμα μας. Θεωρούμε πως Εμείς ξέρουμε Καλύτερα για το Σώμα μας.
Είναι σαν ένας γονιός που Αποφασίζει για το παιδί του, εκεί που Δε χρειάζεται να αποφασίσει αυτός.
Ξέρεις, ο γονιός θα πει: "Μα φυσικά και θα αποφασίσω Εγώ. Εγώ ξέρω καλύτερα από το παιδί μου. Δεν έχει ψηθεί στη ζωή, δεν ξέρει". Και σε πολλά πράγματα Χρειάζεται να αποφασίσει αυτός.
Αλλά Υπάρχουν καταστάσεις για τις οποίες Γνωρίζει το παιδί Τι χρειάζεται το Ίδιο.
"Μα είναι δυνατόν να αφήσεις την Τελευταία σου Μπουκιά; Τη Δύναμή σου; Πρέπει να το φας Όλο! Θα το φας Όλο!"
"Μα δεν πεινάω άλλο, χόρτασα!"
"Θα το φας όλο! Ξέρω τι σου λέω..."
Το Σώμα σου έχει τη Δική του Ευφυΐα. Γνωρίζει.
Απλά για σένα δεν είναι Καν Φανταστικό, είναι Ανύπαρκτο.
Δεν αντιλαμβανόμαστε το Σώμα μας.
Είμαστε ένα Κεφάλι, με ένα Σώμα να Κρέμεται από κάτω, Υπακούοντας στις εντολές μας, στις εντολές του Κεφαλιού.
Υπάρχει και το Σώμα μας.
Εγώ λέω θέλω να χάσω 15 κιλά (εσύ μου λες πως μπορώ τα 13).
Το Σώμα, Αυτό τι θέλει; Ξέρεις, κι αυτό Κάτι θέλει...
Δε νομίζω πως Αυτό γνωρίζει από κιλά, ή από τη δική μας γλώσσα. Δεν ξέρει από ζυγαριές κι από λιπομετρήσεις, από Πρωτεΐνες, Υδατάνθρακες και Λίπος. Από μυική μάζα κι από υγρά.
Σίγουρα όμως, Γνωρίζει. Γνωρίζει, και Θυμάται - έχει Μνήμη.
Και σίγουρα μας μιλάει, με τη δική του γλώσσα.
Αλήθεια, Τι θέλει να μας πει;   







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου