Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Να Ζεις, ν' Αγαπάς και να Μαθαίνεις - Λεο Μπουσκάλια

Γιορτάστε την ανθρωπιά σας. Γιορτάστε την τρέλα σας. Γιορτάστε την ανεπάρκειά σας. Γιορτάστε τη μοναξιά σας. Πάνω απ' όλα γιορτάστε τον εαυτό σας. Δε θέλω να είμαι τίποτε άλλο απ' αυτό που είμαι, δηλαδή άνθρωπος.
Μ' αρέσει πραγματικά που είμαι άνθρωπος.
Άνθρωπος σημαίνει να ξεχνάς, να σκοντάφτεις πάνω σε τοίχους, να μπαίνεις σε λάθος δωμάτιο, να σταματάς το ασανσέρ σε λάθος πάτωμα. Η πόρτα ανοίγει, βγαίνω κι ανακαλύπτω ότι βρίσκομαι στον έκτο όροφο αντί για τον τρίτο. "Άντε φιλαράκο μου", λέω μέσα μου, "πάλι την έπαθες".


...
Όλα αρχίζουν με Σένα και η μεγάλη Γέφυρα που οδηγεί στους Άλλους είναι η Δική σου γέφυρα. Αυτό είναι το σημαντικό. Όσο πιο πολύ αναπτύσσομαι, τόσο πιο πολύ από μένα μπορώ να σας δώσω. Αναζητώ τη σοφία για να μπορώ να ενθαρρύνω την αλήθεια σας. Γίνομαι πιο συνειδητός κι ευαίσθητος για να δεχτώ καλύτερα την ευαισθησία και τη συνειδητότητά σας. Και αγωνίζομαι να Καταλάβω την ανθρωπιά μου για να Σας καταλάβω καλύτερα, όταν μου αποκαλύπτετε ότι κι εσείς δεν είσαστε παρά μόνο άνθρωπος...
Η σωτηρία μας βρίσκεται στη συνεργασία μας πάνω σε κοινούς στόχους κι όχι στο σκόρπισμα σε μικρές περιχαρακωμένες οντότητες που επιμένουν, "Εγώ έχω δίκιο". Μια από τις πιο σημαντικές μου ανακαλύψεις τα τελευταία χρόνια είναι ότι δεν είμαι υποχρεωμένος να έχω συνέχεια δίκιο. Δεν είναι σπουδαίο αυτό; Σε απελευθερώνει και σου επιτρέπει να έχεις δίκιο κάποιες φορές. Και ξέρετε και τι άλλο ανακάλυψα; Ότι μπορώ Κι εγώ να έχω δίκιο Κι εσύ. Μπορούμε να έχουμε δίκιο και οι δύο. Υπάρχουν δύο δίκαια! Και μετά ανακάλυψα ότι υπάρχουν Εκατοντάδες δίκια κι ότι στην πραγματικότητα δεν υπάρχει δίκιο ή άδικο, αλλά μια τεράστια γκρίζα περιοχή με κάθε είδους διαβαθμίσεις.
Οι διχοτομίες είναι φαινόμενα αποστασιοποίησης.
Ας βρούμε πρώτα τα Κοινά μας σημεία. Δεν υπάρχουν δυο Ίδιοι άνθρωποι μέσα σ' αυτό το δωμάτιο, έχουμε όμως πολλά κοινά και μπορούμε να αρχίσουμε απ' αυτή την Κοινότητα.
Αν μπορούμε να το Αγγίξουμε αυτό, έχουμε ξεκινήσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου