Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Είσαι Ή Αυτό Ή Εκείνο!

Η ζωή είναι σχέση. Όσο κι αν το προσπαθείς, όσο κι αν απομονωθείς, η ζωή σου θα εξακολουθεί να αποτελείται από σχέσεις. 
Σχέσεις με ανθρώπους, με γεγονότα. 
Η Ζωή σου, Μια Σχέση.
Κι αναρωτιέμαι, σε αυτή τη σχέση είσαι Εσύ με τον Άλλον;.. Ή ανάμεσά σας υπάρχει ένας σωρός από αναμνήσεις, από προσδοκίες, από 'θέλω' και 'δεν θέλω', από εικόνες.
Σε αυτή τη σχέση, είσαι Εσύ με τον Άλλον; 

Ή ανάμεσά σας υπάρχει ένας Τοίχος; 
Εσύ - Τοίχος - ο Άλλος...

Και το ερώτημα είναι, τον βλέπεις αυτό τον Τοίχο; Είναι πολύ Ύπουλος... 

Μέσα σε αυτόν τον Τοίχο βρίσκεται ολόκληρη η κοινωνία, όλα τα Πρέπει της...
Βλέπεις, η κοινωνία θέλει να ξέρει TI της γίνεται. Θέλει να μπορεί να σε Κατατάξει κάπου. 
Γι' αυτήν είσαι Αυτό Ή Εκείνο. 
Παντρεμένος Ή Ελεύθερος. 
Χοντρός Ή Αδύνατος. 
Ψηλός Ή Κοντός.
Εκπαιδευμένος Ή Ανεκπαίδευτος. 
Μητέρα/ Πατέρας Ή Άκληρος.
Ετεροφυλόφιλος Ή Ομοφυλόφιλος.
Φασίστας Ή Αντεξουσιαστής.
... κλπ κλπ
Βλέπεις, η Κοινωνία δεν ενδιαφέρεται για Σένα. Αδιαφορεί για Σένα. 
Ενδιαφέρεται για τη δική της Συνέχεια. Να διαιωνίσει την Ύπαρξή της.
Είσαι Εσύ που της επιτρέπεις να μπαίνει Ανάμεσα σε Σένα και στον Άλλον. 
Είσαι Εσύ που της δίνεις Χώρο και βάζεις τον Τοίχο.
Βασικά, Εσύ είσαι η Κοινωνία. Εσύ κι ο Άλλος. Εγώ κι Εσύ.

Πρόσεξε πόσο Ύπουλα λειτουργεί... σε όλες τις σχέσεις, σε όλη τη ζωή.

Πάρε το Γάμο. Είσαι 40 και δεν έχεις παντρευτεί; Κάτι δεν πάει καλά με σένα... 
Θέλω να πιστεύω πως κάτι δεν πάει καλά με σένα, γιατί δε θέλω να σε Γνωρίσω.
Γιατί αν σε γνωρίσω, θα χρειαστεί να κοιτάξω τον εαυτό μου, τις δικές μου σχέσεις...
Και δεν ξέρω αν θέλω να τις κοιτάξω.
Αυτός ο Τοίχος είναι τόσο βολικός. Αισθάνομαι τόσο Ασφαλής.

Κινδυνεύω από Σένα. Αν σε γνωρίσω, Κινδυνεύω.
Κινδυνεύω να Δω Εμένα.

Αυτός είναι αντεξουσιαστής. Κι αυτός φασίστας. Βάλτε τον στη φυλακή!
Τι ωραία που τους βάλαμε στη φυλακή!
Τώρα, αισθάνομαι Ασφαλής. 

Δε θέλω να γνωρίσω τον Άνθρωπο. Τον άντρα που είναι δίπλα μου ή τη γυναίκα που είναι δίπλα μου
Θέλω να είμαι Ασφαλής.
Τι καλά που υπάρχει αυτός ο Τοίχος! Τι θα ήμουν χωρίς αυτόν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου