Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Τί χρειάζεται να Τρώει το Παιδί μου για να έχει Υγιές Βάρος;

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλούς γονείς, Υποθέτω πως είναι αυτό.
Πώς διατηρώ το βάρος του παιδιού μου σε Υγιή Επίπεδα.
Τι πρέπει να τρώει και Τι πρέπει να αποφεύγει.
Πρώτα απ' όλα πρέπει να Ξεκαθαρίσουμε Κάτι Ζωτικής Σημασίας.



Είναι Προαπαιτούμενο η Σχέση που έχει η Μητέρα με τη Διατροφή και το Φαγητό να έχει Κανονικοποιηθεί πριν την απόκτηση ενός παιδιού. Όσο η Μητέρα παλεύει με το φαγητό, όσο αυτή δίνει Μάχη με το φαγητό και τα κιλά - Ανεξάρτητα από το αν ανήκει σε "φυσιολογικό" βάρος ή όχι - αυτό θα μεταβιβαστεί και στο Παιδί. Αυτό πρέπει να μας είναι Ξεκάθαρο.
Που σημαίνει το εξής: Δεν επεμβαίνουμε στο παιδί, αν η Μητέρα το Παλεύει. Δεν έχει νόημα.

Ξεκινάμε από τη Μητέρα.

Και πηγαίνοντάς το ακόμα παραπέρα, μπορώ να πω με σχετική βεβαιότητα ότι το ερώτημα "Τι χρειάζεται να τρώει το παιδί μου για να διατηρεί υγιές βάρος" τίθεται από μία Μητέρα, που Παλεύει με τα Κιλά και το Βάρος. Επομένως από μία Μητέρα που έχει Μεταβιβάσει αυτή την Ανησυχία στο Παιδί.

Το παιδί πιάνει τα κύματα. Δε χρειάζεται να του πεις να κάνει ή όχι κάτι. Αντιλαμβάνεται Εσένα. Και λειτουργεί Ανάλογα.
Τι χρειάζεται να τρώει το παιδί μου; Τι υπάρχει πίσω από αυτό το ερώτημα; Τι Υπάρχει;
Ανησυχία; Αγωνία; Φόβος ότι το παιδί μπορεί να πάρει κιλά, ότι μπορεί να γίνει... υπέρβαρο;
Φόβος ότι εγώ δεν έχω νικήσει στη μάχη μου με τα κιλά, και θέλω το παιδί μου να τα καταφέρει;

Είμαστε τόσο επικεντρωμένοι στα Υλικά μας Αποκτήματα... Καταναλωτικά μικρά Όντα, εμείς.
Θέλουμε να Γεμίζουμε με Πράγματα, νιώθουμε ικανοποίηση με αυτά.
Μία καινούργια τηλεόραση, για να βλέπουμε καλύτερα.
Ένα καινούργιο ηχοσύστημα, για να ακούμε καλύτερα.
Περισσότερα και πιο γευστικά φαγητά, για να αισθανόμαστε καλύτερα.

Όταν βουτάμε το Παιδί σε αυτό το περιβάλλον, όταν το φυτεύουμε σε αυτό το χώμα, πώς μπορούμε να περιμένουμε από αυτό να μην ψάχνει το πιο γευστικό φαγητό;

Τί χρειάζεται να τρώει το παιδί μου, όμως, δε μου είπες!

Τι να τρώει για να μην παχαίνει; Τι να του δίνω;

Το Παιδί - κάθε Παιδί - χρειάζεται Ένα Θρεπτικό Συστατικό. Τα υπόλοιπα έρχονται...

Το Παιδί χρειάζεται Αγάπη. ΑΥΤΟ το Θρεπτικό Συστατικό.

Όταν πηγαίνεις το παιδί από διαιτολόγο σε διαιτολόγο. guess what! Εσύ, πιστεύεις πως το αγαπάς. Το παιδί, αισθάνεται πως δεν το Αποδέχεσαι. Που γι' αυτό σημαίνει έλλειψη αυτού του απαραίτητου Θρεπτικού Συστατικού!

Αλήθεια, Αγαπάμε κανέναν;
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου