Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Μη με λες Αδύνατη!!!

Είχα πάντα 20 με 30 παραπανίσια κιλά. Τουλάχιστον για όσο διάστημα μπορώ να με θυμηθώ.
Καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό; Αμφιβάλλω αν μπορείς να με καταλάβεις. Κουβαλάω αυτό το Βάρος όλη μου τη ζωή. Έχω διαμορφώσει την Αίσθηση που έχω για Μένα, με βάση αυτό το Βάρος.
Το Βάρος είναι Αναπόσπαστο κομμάτι μου.
Και - φέρνοντας αυτά στη μνήμη μου - ειλικρινά αναρωτιέμαι...
Θέλω Πραγματικά να Αποχωριστώ αυτό το Βάρος; Δεν ξέρω αν μπορείς να με καταλάβεις...
Ξέρω πως Πρέπει να το αποχωριστώ. Αλλά το Θέλω;
Είναι περίεργο... Αλλά είναι πλέον το φιλαράκι μου. Το Βάρος...


Μια ζωή όλοι μας πείραζαν, μας κακολογούσαν, Εμένα και το Βάρος... Είχαμε κάνει μία κοινή παράταξη... Ήμασταν τόσο δεμένοι, Εγώ κι Αυτό. Τώρα, θα πρέπει να το προδώσω;
Ουσιαστικά, μου ζητάς να προδώσω την Εικόνα του Εαυτού μου... Βάρβαρο αυτό... Δεν ξέρω αν μπορώ... Αν το θέλω... Το Βάρος είναι ο Σταθερός σύντροφος της ζωής μου. Ξέρεις, δεν είμαι Άπιστη Εγώ...
Αναλύοντας όλ' αυτά σκέφτομαι...
Εγώ ΕΙΜΑΙ αυτό το Βάρος! Έτσι με έχω αντιμετωπίσει όλ' αυτά τα χρόνια. Είμαι το Βάρος. Ακούγεται πιο Οδυνηρό έτσι... Είναι αλλιώς να Κουβαλάω το Βάρος, κι αλλιώς να Είμαι αυτό...

Jesus Christ, το Βάρος δεν είναι απλά το φιλαράκι μου, το Βάρος είμαι Εγώ.
Έχω τοποθετήσει την Αίσθηση που έχω για το Εγώ μου, σε αυτό.
Χάνοντας τα 30 κιλά, ΤΙ θα γίνει;

Πράγματι, ένας... αδαής - έστω ονόματι Κίτσος - μπορεί να σκεφτεί πως θα πετάω απ' τη χαρά μου!

- Είσαι πλέον Αδύνατη!!! Πρέπει να πετάς από τη χαρά σου! - θα μου πει.
- Πόσο αδαής είσαι Κίτσο μου - θα του πω... 
- Μα γιατί το λες αυτό; Αδύνατη, ανανεωμένη... Γιατί να ΜΗΝ χαίρεσαι;
- Κίτσο μου... Αν κάποιος σε αποχωρίσει από έναν Καλό σου φίλο, πώς θα αισθανθείς;
- Άσχημα, Καλή μου Αδύνατη... Αρκετά Άσχημα...
- Ωραία... Κι αν μετά από ένα διάστημα σου πουν πως πλέον δε σε λένε Κίτσο, αλλά Αγαθοκλή (τυχαίο το όνομα), ότι στο εξής θα σε αντιμετωπίζουν σαν τον Αγαθοκλή, πώς θα νιώσεις;
- Καλή μου Αδύνατη, μου το χόντρυνες τώρα... Δεν θα ξέρω τι μου γίνεται!
- Ωραία Κίτσο μου, Σταμάτα επιτέλους να με λες Αδύνατη... Γιατί δεν είμαι!!
- Μα, έχεις χάσει 30 κιλά!! Πώς δεν είσαι Αδύνατη;
- Εντάξει Αγαθοκλή, είμαι Αδύνατη!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου