Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Ανορθόδοξος Πόλεμος


Ξέρω τι Πρέπει να κάνω για να χάσω τα κιλά που με βαραίνουν.Έχω τα χαρτιά. Έχω κάνει τόσες και τόσες δίαιτες.
Δεν είναι ότι Δεν ξέρω. Ξέρω. Και μπορώ να πω ότι έχω πάρει Master στη διαιτολογία…  Με τόσες δίαιτες, τόσες διατροφές, μόνο αυτό μου λείπει.

Κι όμως.

Έχω Όλα τα χαρτιά, ολόκληρες στοίβες, και παρ όλα αυτά Δε μπορώ.
Τουλάχιστον Όχι μόνος μου.


Υπάρχουν αυτά που Ξέρω ότι Ξέρω.
Ξέρω ότι πρέπει να τρώω 5 γεύματα, να πίνω νερό, να ασκούμαι κλπ
Υπάρχουν αυτά που Ξέρω ότι Δεν Ξέρω.
Ξέρω ότι Δεν Ξέρω εάν υπάρχει κάποια μέθοδος απώλειας βάρους που δεν έχω δοκιμάσει. Ξέρω ότι Δεν Ξέρω εάν υπάρχει κάποια αναθεώρηση σε αυτά που ήδη γνωρίζω.
Υπάρχουν αυτά που Δεν Ξέρω ότι Δεν Ξέρω.
Κι εδώ βρίσκεται η Μεγαλύτερη Δυσκολία…

Υπάρχει ένας Παράγοντας Χ στην Εξίσωση της Διατήρησης του Απολεσθέντος Βάρους, 
τον οποίο δε λαμβάνουμε σοβαρά υπόψιν μας.


‘Πώς θα κρατήσω μακριά τα κιλά που έχω χάσει; Ok, πες τα χάνω.. Χάνω 20 κιλά. Πώς τα κρατάω μακριά; Το θέμα είναι ότι τα έχω χάσει άλλες 3 φορές και σε όλες τις περιπτώσεις ουσιαστικά η ιστορία επαναλαμβάνεται. Πώς τα Κρατάω μακριά; Τι έχω τελικά και τα τραβάω πίσω; Τον Κιλό – Μαγνήτη;’

Και όντως, είναι σα να τα μαγνητίζω ένα πράγμα. Σα να μη μπορούν να κάνουν μακριά μου… Σα να τους λείπω και να θέλουν πάλι τη συντροφιά μου.. Ή μήπως να θέλω εγώ τη δική τους παρέα;

Σε κάθε περίπτωση το βλέπω σαν αγώνα… Παλεύω με το φαγητό και παλεύω με τα κιλά μου. Παλεύω με το βάρος μου. Είναι μία Μάχη. Ένας πόλεμος.
Ακριβώς αυτό είναι. Πόλεμος.
Πόλεμος με δύο αντίπαλα στρατόπεδα.
Από τη μία είμαι Εγώ, κι από την άλλη είναι τα παραπανίσια κιλά.
Από τη μία είμαι Εγώ, η Κίτσα, κι από την άλλη είναι ο Εχθρός, τα Κιλά.
Μία κερδίζω εγώ, μία αυτά… 
Σε έναν πόλεμο όμως κανείς δε νικάει. Όλοι είναι Χαμένοι.


Πόσο περίεργη είναι αλήθεια η κατάσταση;
Πολεμάω τα κιλά μου. Πολεμάω το φαγητό. Μία ‘χάνω’ μία ‘κερδίζω’…
Και στη μέση του μετώπου υπάρχει μια Ζυγαριά.
Μια ζυγαριά που ‘Κρίνει’ ποιος νικάει και ποιος χάνει.
Και μαζί με τη ζυγαριά ενίοτε παρεμβάλλεται κι ένας διαιτολόγος που επίσης Κρίνει ποιος νικάει και ποιος χάνει…

Κίτσα               (Ζυγαριά/ Διαιτολόγος)          20 παραπανίσια κιλά

Και ρωτάω, ως Κίτσα:
‘Πες πως χάνω τα κιλά που θέλω. Μετά; Τι γίνεται Μετά; Πως τα κρατάω μακριά; Αδρανοποιώ τον Κιλό – Μαγνήτη; Τι θα αλλάξει σε αυτή την προσπάθεια;’

Και ακούς την Απάντηση του Ειδικού: 
‘Αγαπητέ/ή Πρέπει να κάνεις τη Συντήρηση. Αν δεν κάνεις τη Συντήρηση, τα κιλά θα τα ξαναπάρεις. Η Συντήρηση είναι αυτή που θα κρατήσει τα κιλά μακριά σου. Οπότε μην ανησυχείς, κάτσε να τα χάσουμε και μετά βλέπουμε.. Ένα πράγμα τη φορά…’
Και λες, Ωραία! Αυτή η φορά θα είναι διαφορετική. Το ξέρω. Το αισθάνομαι.

Πρόσεξε τώρα.
Δεν Υπάρχει Συντήρηση.
Η Συντήρηση είναι μία Εφεύρεση των Διαιτολόγων για να μπαλώσουν αυτό που δε μπαλώνεται… Δεν αδρανοποιεί τον Κιλό – Μαγνήτη Κάποια Συντήρηση…

Κι αν περιμένω να χάσω τα 20 κιλά για να δουλέψω επάνω στο πώς να κρατήσω τα κιλά μακριά, αυτό δε θα γίνει Ποτέ.
Ό, τι Μεταθέτω για το Αύριο, δεν έρχεται Ποτέ.
Γιατί το Αύριο, θα μένει πάντα στο Αύριο.
Που σημαίνει ότι αν θέλω να κρατήσω τα κιλά μακριά, Δουλεύω στο Εδώ και Τώρα.

Αν χάσω τα 20 κιλά, και νιώσω το σώμα μου διαφορετικά, Ζω με την ψευδαίσθηση ότι Όλα είναι αλλιώς, διαφορετικά, κι έτσι πέφτω πάλι στο φαύλο κύκλο…
Δουλεύω στο Εδώ και Τώρα, Μπαίνοντας στη Ρίζα αυτού που οδήγησε στο θέμα του βάρους.
Πρέπει να πάω στη ρίζα.
Όσο χαϊδεύω το φύλλο, όσο περιποιούμαι το φύλλο, και Ξεχνάω τη Ρίζα, θα υπάρχει Θέμα.

Στη ρίζα βρίσκεται η Αλλαγή.
Κι αυτή η Αλλαγή μπορεί να γίνει μόνο στο Εδώ και Τώρα.  









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου